|روستای ولایی متین آباد|

|روستای ولایی متین آباد|
*********شب های پرستاره*********
کهکشان راه شیــری بر فراز کمپ کویــری روستــای ولایـــی متـیـن آبـــاد
پیوند های تصویری
***السلام علیک یا ابا صالح المهدی***

پیوند های تصویری
***** حمــــایت می کنیـــــــــــم *****

حدیـث هفته
  • امام سجاد علیه السلام : مَنْ قَنَعَ بِما قَسَّمَ اللّه‏ُ لَهُ فَهُوَ مِنْ اَغْنَى النـاس؛ هر كس به تقسيم الهى قانع باشد از بى ‏نيـازترين مـردم اسـت. كشف الغمه: ج 2، ص 102
يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

بازی یاشیطنت

این بار پرندگان خشمگین به مساجد حمله می کنند

مساجدی که ساکنانش به چهره های خوک تشبیه شده است!

یادش بخیر! کوچک که بودیم واسه بازی منچ بود و ماروپله و یقل دو قل و خیلی چیزای دیگر... حتی پدرها و مادرها هم علی رغم مشغله ی کاری ، همبازی ما بودند و در روز، ساعت ها وقتشان را برای سرگرم کردنمان صرف می کردند تا دور هم بازی های دست جمعی کرده باشم.

اما حالا با پیشرفت تکنولوژی و  تولید انواع و اقسام بازی های رایانه ای، بچه ها در دنیای بازیشان تنها شدند. و گاها والدین برای رهایی از گریه و لجبازی های کودکشان، همه ی محبت را با دادن هزینه ی خرید این سی دی ها خلاصه می کنند و دل کودکشان را شاد؛ و دریغ از کوچکترین نظارتی بر نوع بازی ها!!

غافل از اینکه چه خطرات روحی جبران ناپذیری (دیدن تصاویر اشخاص برهنه، خشونت و خونریزی، و به تازگی حمله به اماکن مقدسه) در کمین کودک دلبندشان است....

متن زیر را بخوانید تا اینبار از عوامل پشت پرده ی بازی (پرندگان خشمگین ) رونمایی شود.

پس از ورود نسل تلفن های همراه آیفون، بازی انگری بردز و یا پرندگان خشمگین، در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت رویو تولید و توسط شرکت چیلینگو به بازار عرضه شد که در اواخر سال ۲۰۱۰ ،شرکت رویوی خود به صورت مستقل تولید و توزیع بازی را بر عهده گرفته است.

این بازی پس از مدت اندکی توانست که در میان کاربران موبایل محبوبیت فوق العادی ای کسب کند و پس از آن نسخه آنلاین این بازی و نسخه مخصوص کامپیوترهای خانگی نیز وارد بازار شد. و امروز کمتر گیمری است که با این بازی ساده و جذاب ناآشنا باشد.
انگری بردز چیست؟
داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم مرغهای شما توسط چند خوک بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می‌شود برای آزاد کردن تخم مرغهای خود و از بین بردن این حیوانات بد جنس به آنها حمله می‌کنید. هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب ،خوکها را از بین ببرید دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره های بیشتری خواهید بود که به ارتقاء امتیاز و رتبه شما در بین دوستان خود کمک فراوانی خواهد کرد. برای این کار ،شما باید با استفاده از منجنیق ،پرندگان خود را به سوی ساختمان‌های نامتعادل خوک ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم مرغهای دزدیده شده خود را پس بگیرید.
محوبیت این بازی به حدی است که میکائیل هد رئیس اجرایی شرکت سازنده این بازی در گفتگو با مجله سرگرمی ورایتی گفت که این شرکت و چندین شرکت هالیوودی در حال مذاکره هستند تا این بازی به یک داستان سینمایی بدل شود  و البته  تریلر شبیه سازی شده سینمایی آن که خود شرکت فنلاندی آنرا تولید کرده است در یوتیوب بیش از ۵ میلیون بازدید داشته است.
این پایان اپیدمی پرندگان خشمگین نیست و خبر نخستین پارک بازی کودکان، الهام گرفته از بازی پرطرفدار "انگری بردز”( Angry Birds) در فنلاند، نشان دهنده محوبیت روزافزون این پرندگان بد اخلاق است!
آغاز بهره برداری ها:
در ایران نیز یکی از محبوب ترین بازی های موجود پرتاب همین پرندگان خشمگین است! و بسیاری از جوانان و نوجوانان ترجیح میدهند که اوقات خود را با این بازی ساده و در عین حال جذاب سپری کنند.حال که این بازی توانسته است محبوبیتی جهانی کسب کند، و بسیاری از مردم دنیا به نوعی به این بازی وابسته شده اند، زمان بهره برداری نیز فرارسیده است و سازندگان آن میتوانند از اهداف پنهان خود رونمایی کنند.

در نسخه پیشین این بازی (Angry Birds Space) در یکی از مراحل آن، شما مجبور بودید به موانعی حمله کنید که شباهت بسیار زیادی به نقشه کشور ایران داشت. و پیروزی شما در گرو حمله به این نماد ها بود.

اما این پایان خصومت سازندگان این بازی نبود و این بار و در نسخه جدید این بازی (Rovio mobile ltd ver: 2.2.0) شما موظف به تخریب موانعی هستید که شباهت خاصی به مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان دارند. برای رسیدن به اهداف بازی باید بارها و بارها مسجدی را خراب کنید و همچنین خوک هایی که داخل مسجد ساکن هستند را باید از بین ببرید!


بهره برداری های سیاسی و نژاد پرستانه از بازی های رایانه ای و محصولات سرگرم کننده حربه جدیدی نیست و همواره این روش در راستای تهاجم فرهنگی به باور های مسلمانان و به ویژه ایرانیان مورد استفاده بوده است.

توجه توجه توجه!!!!!!
اما نکته مهم  این است که: آیا جوانان ایرانی و یا مسلمانان دیگر کشور ها که تا پیش از این، از انجام این بازی لذت می برده اند حاضر هستند که این بازی را تحریم کنند و یا اینکه به تخریب مساجد ادامه خواهند داد؟!؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
کویر متین آباد

بازی کودکان

بازی یاسیاست

ديدگاه (۳)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۳ الفــ میمــ
ان شالله که این بازی از سوی ما تحریم خواهد شد
دیگه بســـه
اللهم عــــــــــــجــــــل لولیک الفرج
انسان آگاه می داند که زندگی پیوسته در حال تغییر است؛ زندگی یعنی تغییر. تنها یک چیز همیشگی است و آن خود تغییر است.((اشو))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2016 - 1394 All rights received , Theme Edit by : vahid.in