|روستای ولایی متین آباد|

|روستای ولایی متین آباد|
*********شب های پرستاره*********
کهکشان راه شیــری بر فراز کمپ کویــری روستــای ولایـــی متـیـن آبـــاد
پیوند های تصویری
***السلام علیک یا ابا صالح المهدی***

پیوند های تصویری
***** حمــــایت می کنیـــــــــــم *****

حدیـث هفته
  • امام سجاد علیه السلام : مَنْ قَنَعَ بِما قَسَّمَ اللّه‏ُ لَهُ فَهُوَ مِنْ اَغْنَى النـاس؛ هر كس به تقسيم الهى قانع باشد از بى ‏نيـازترين مـردم اسـت. كشف الغمه: ج 2، ص 102
چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

کاریکاتورهای تلخ شب عید!

برخی فقط عید را شیرین می بینند اما عید تلخی هایی هم دارد اگر تا به حال تلخی های شب عید را نچشیده اید حتما ادامه مطلب را برای تجربه هم شده از دست ندهید!

شب عید با همه شیرینی هایش تلخی هایی هم دارد. شب عید خرج های مخصوص به خود را داشته و خیلی از خانواده ها این هزینه ها مخصوصا خرید شب عید را زیر سیبیلی رد می کنند.
این وضعیت از گذشته همواره وجود داشته اما در شرایط فعلی اقتصادی بیشتر خود رانشان می دهد و خیلی از پدرها هستند که پیش روی زن و فرزندان خود با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند!
در اینباره کاریکاتور های بسیاری آفریده و منتشر شده کاریکاتورهایی که بعضا به جای خنده از ته دل نیشخندهای تلخی را بر لب مخاطبان خود می نشاند. اما کاش این  تامل به وجود آمده به خنده ای تلخ منتهی نشده و باعث شود تا مسئولین، فکری بهتر برای شب عید نیازمندان و کسانی که مشکل دارند بکنند و هم چنین  ما هم منتظر مسئولین نشده و خود آستین بالا زده و به  شیرین کردن عید در کام دیگران برخیزیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
کویر متین آباد

ديدگاه (۲)

واقعا خدا به پدران ومادران صبر بده.
ان شاءالله هیچ مردی این شبا شرمنده ی خوانوادش نشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2016 - 1394 All rights received , Theme Edit by : vahid.in