|روستای ولایی متین آباد|

|روستای ولایی متین آباد|
*********شب های پرستاره*********
کهکشان راه شیــری بر فراز کمپ کویــری روستــای ولایـــی متـیـن آبـــاد
پیوند های تصویری
***السلام علیک یا ابا صالح المهدی***

پیوند های تصویری
***** حمــــایت می کنیـــــــــــم *****

حدیـث هفته
  • امام سجاد علیه السلام : مَنْ قَنَعَ بِما قَسَّمَ اللّه‏ُ لَهُ فَهُوَ مِنْ اَغْنَى النـاس؛ هر كس به تقسيم الهى قانع باشد از بى ‏نيـازترين مـردم اسـت. كشف الغمه: ج 2، ص 102

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

متین آباد بالاترین آمار بازدید گردشگران استان



در 6 ماه نخست سال 95 حدود 2 میلیون و 229 هزار نفر از گردشگران از اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان بازدیدکرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن یارمحمدیان  با اشاره به آمار بازدید از اماکن تاریخی اصفهان اظهار کرد: آمار بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در 6 ماه نخست سال 95 حدود 2 میلیون و 229 هزار نفر بوده است.

۰ ديدگاه موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۸:۵۰
  کویر متین آباد
سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

اهداف مشترک قیام حسین و مهدی علیهماالسلام

نقطه پیوند دو انقلاب حسینی و مهدوی را می بایست در اهداف مشترک آن ها یافت که همانا، سه هدف عمدة «آگاهی»، «آزادی» و «عدالت» هستند. تا نهایتا عصر ظهور، عصر تجلی جمال حقیقت هستی در آینه عالم امکان و نورافکنیِ ولی الله اعظم بر تمامی جهانیان می شود.

 

در حقیقت، تمام انقلاب هایی که بر اساس فطرت شکل گرفته اند، در پی تحقق و رسیدن به این سه هدف بوده اند؛ به این معنا که تمامی انقلاب ها در وهله نخست، بر مبنای کسب آگاهی و شناخت حقیقت و نیز وصول و دستیابی به آن شکل می گیرد. در مرتبه دوم، انقلابیون که غالباً با نظام های طاغوتی رو به رو هستند می کوشند تا خود را از سلطه کسانی که هیچگونه حقی در حاکمیت بر انسانها و جوامع ندارند، رهایی بخشند و در نهایت، برای تحقق عدالت در متن جامعه تلاش می کنند. عدالت، گمشده همیشگی انسانِ آرزومند کمال است که این کمال، به ویژه در حوزه مسایل اجتماعی، خواسته انسان و آرزوی دیرین اوست. نقطه پیوند انقلاب حسینی و انقلاب مهدوی را می بایست در سه مفهوم «آگاهی»، «آزادی» و «عدالت» جست.

۰ ديدگاه موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۸
  کویر متین آباد

© 2016 - 1394 All rights received , Theme Edit by : vahid.in